30
Relacja wideo z finału konkursu „Dziewczyna »Kuriera Wileńskiego« — Miss Polka Litwy 2010”

30 odpowiedzi to Relacja wideo z finału konkursu „Dziewczyna »Kuriera Wileńskiego« — Miss Polka Litwy 2010”

  1. Polka mówi:

    Bravo dziewczynom tak pieknego wystepu!!! perelki Wilenszczyzny!!!=))

  2. tomasz mówi:

    To finał był w Domu Kultury Polskiej??? Pierwsze słyszę ale taki jest podpis.

  3. kujawiak mówi:

    14 lutego był jeszcze jeden konkurs:

  4. PULS mówi:

    Jola Paluszkiewicz ,-
    Jesteś zuszkiem,że mamy możność pobyć ciut jeszcze z tą wspaniałą zabawą.
    Jako debiut to wcale niezły.
    Życzę powodzenia!

  5. Jolanta mówi:

    a mnie to Czeslawa sie najbardziej spodobala. Taka piekna, a nie otrzymala nic. Vstyd organizatorom i Jury

  6. Magda mówi:

    Do Polki: to nie sa perelki Wilenszczyzny. To sa miss kuriera. A kto sie zglosil, to nie znaczy ze reprezentuje najpiekniejsze i najinteligentniejsze Polki Wilna i Wilenszczyzny.Tylko nalezaloby skonkretyzowac nazwiska. To jest bardzo wazne. Nie moze byc ta sama osoba o dwoch nazwiskach. Czy chodzi o to jak jest wygodniej?

  7. Polka mówi:

    rozumiem, o co chodzi.. tez mię to bardzo zdziwiło, dlaczego pewnej dziewczyny nazwisko zostało zmienione.. zważając jedynie na konkurs,czy to tak patriotyzm się wbudził??

  8. Potrafi czlowiek popsuc koncert mówi:

    Sluchajac filmiku od razu widac, ze naglosnienie bylo fatalne. I to nie jest wada nagrania (nie pierwszy raz). Tego Jurewicza juz dawno pora w szyje pedzic.

  9. O nazwisku mówi:

    ,,Patrioryzm sie obudzil? ” Tak moze pisac tylko ten kto nie zna historii nazwisk polskich na Litwie.

  10. nazwiska naziwska nazwiska... mówi:

    czy ty rob, czy nie rob – z tej Piewienczykowej (Gaidukevičiūtė; Gaidukas – piewien) taka polka, jak z mysis Kaczynskiej – kosmonautka.

    naprzyklad

    Czy nazwisko “polskieje” dyrektorki napisano “Halina Molis” czy “Galina Molis” – ona jak byla wiachowa “molis” (GLINA), tak wiechową Gliną (Molis) i pomrze.

    Dla naszych biednych liumpenyzowanych jaka roznica : czy ty Halina, czy ty Galina, czy ty Glina, Czy ty Hlina, Czy Molis ?…

  11. Do nr 11 mówi:

    co ty tu za glupstwa wypisujesz? Justyna jest Piekna, urocza, SUPER PANIENKA 🙂 KOCHAMY CIEBIE

  12. Ewka mówi:

    Do nr 12. kochaj sobie Justyne, ale nie narzucaj swojej nieodwzajemnionej milosci innym. A ze jest super, tego, niestety, nie widac.

  13. Fart mówi:

    Justyna potrafila zauroczyc soba publicznosc bez wzgledu na litery gdzies i jakos napisane. Najwazniejszy jest czlowiek i atmosfera, ktora wokol siebie roztacza. Justynie powodzenia w Polsce!

  14. Greta mówi:

    Ale smieszny i nie bardzo powazny konkurs!!!!!!!!!!!!!!!!

  15. Astoria mówi:

    Super.

  16. Widz mówi:

    Taniec piratek byl superowy, brawa dla choregrafow:) taki cudowny poaczatek wieczoru, super:) juz poadczas jego mzna bylo robic stawki kto moglby otrzymac wysokie miejsca, bo tu sie liczyla postawa, odczuwanie rytmu, gracja ruchow i co najwaznijesze orientacja na scenie:) To trudne, ale miss nr 7 i 9 wyroznialy sie z bardzo dabrej strony, powodzenia dziewczeta:)

  17. Jurewicz mówi:

    do 9. Potrafi czlowiek popsuc koncert

    A byłeś na sali?
    i szkoda, że anonimowo…
    na pewno lepiej potrafisz…

  18. nick mówi:

    Zabawa byla na 102, wazne, zeby podobne imprezy czesciej sie odbywaly.Wszystko bylo super, Miss sliczna, marzenie kazdego chlopca miec taką obok siebie. Slyszalem, ze jej serce narazie nie zajete. A moze tylko tak mowio.

  19. piast mówi:

    Super impreza Życzę powodzenia laureatkom .Tak trzymać

  20. Potrafi czlowiek popsuc koncert mówi:

    ODP: Bylem, dlatego mowie.

  21. puls mówi:

    Minął już tydzień od wspaniałej imprezy- konkursu, a ja wciąz widzę ten ogromny ekran na scenie,na nim lecące obrazy, dopasowane do występu dziewczyn i naprawdę wspaniałe prowadzenie konferansjerów. Brawa dla ‘Kurier” ,że o wszystkim było pomyślane.

  22. Wilniuk mówi:

    Dziekuje za wspaniala impreze, oby takich bylo wiecej.A dziewczynom wszelkich lask Bozych i wytrwalosci w dazeniu do celu.

  23. Ktos mówi:

    wypowiem swoje zdanie. Uwazam, ze ta, ktora zostala pierwsza Wice Miss musiala zostac Miss! I uroda, i figura, i przesliczny glos, nie ma treny na scenie..A nasza Miss nawet sie nie usmiechala oprocz tego momentu gdy tanczyla.. Powodzenia dla Beaty w nastepnym roku!!

  24. Polak mówi:

    Komentarz usunięty.

  25. lenkas mówi:

    a mnie ciekawi czy komisja moze powedziec po jakich kryteriach kogo wybierala?

  26. Kamrat mówi:

    Usmiech nie powinien byc maską.Rowniez uwazam, ze o wiele wartosciowszy jest usmiech serca niz sztuczna grzecznosc poprzez smiech. Usmiechac sie tez warto ,,na temat”, tak jak mowic trzeba na temat.

  27. ktos mówi:

    żenua

  28. Patriota mówi:

    Nie Miss Polka Litwy, a Miss Polka na Litwie, choliera!

  29. oksi mówi:

    A jaka roznica? Najwazniejsze, ze piekna dziewczyna bedzie reprezentowac Polaki z Litwy. Tak jak Polka z Niemiec czy Czech.Wazne, ze mamy taka i zyczmy jej powodzenia w tej reprezentacji.
    Dziewczyna widac inteligentna,wynik moze byc dobry.
    Powodzenia.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.